16 september 2009

så trött

Hur länge skoladne s era barn in på dagis... nu är vi på vecka 2 och några framsteg men lika många tillbaka... så men det får ta den tid det tar tur i oturen att man är arbetslös som man kan vara där en exttra vecka om det behövs...

Wille klara sig bättre medans syster sin behöver mig mera så ledarna och jag har kommit överens att någon ska ta sig ann assi lite mera så hon börjar lita på dom... så i morgon är det jag ska ska gå och i dag var barnene utte och lekte så cassi ville förtst vara med mig ... men det fick hon men det för tråkigt tyckte hon så hon gick utt igen med Å sa som hon heter då gick det bra ..

Wille sov första gången där i dag och det var lite små jobbigt men sen sova han i allafall 30 min ...

Sen lunchen gick dom den gick en dag i taget.

Pappa min var här på lunchen för att träffa oss all och nästa vecka kunde vi komma och hämta vinter kläderna som dom har beställt ått dom tacka snälla pappa.

Inga kommentarer: