15 augusti 2008

Parken zoo

I dag var vi till parken Zoo med Faster och hennes kille lite råt ut måste man får säga regnaet var som över än men man viste aldrig när den skullekomma.
Väll kommen till Parken så fick man en ballong oc två dansade tigrar och så skulle barnen få glass men det hoppade vi över som den var för stor för C så men väll där innen var det inte mycekt att se nu längre tyckte det var bättre när manvar liten ... men vi kunde ju inte leka någe så med C som hon är för liten ... men sen jag är för stor för att kryppa.
Och sen då ta så mmycket i kassan och sen ändå få betala för att göra saker där innen skäms på er parken ...

Efter parken besökte så blev det eriksson skitt gott och så fika på det men vi tog det hemma i stället så vi kunde äta i fred. så nu ligger mannen och dottra och villar så då kan man passa på att sittta här ..

Men en sakt till gjorde mig så förbannand hade det varit jag hade jag bett henne dra och hElv*ete. Vi gick mott Tuna park som vi hade ställt bilen där och ni som bor här i stan förstår vart jag menar . Men innan man kommer till våran bil så finns det e parkenring för parken besökare och där fins det hinder med bommar som åker upp och ner välll då kommer en bil in på parken parkering och så frågar föraren vart man ska beta ...så fick hon svaret av en som jobbar på parken vid Kassan -oki var är den då? vid ingången... fick hon då i bilen tillbakak ... fan vad arogant hon som satt där var fattar inte alla är inte från etuna och vi som själva har bott här hella våra lite viste inte äns det kunde ju svara lite snällt ändå och förklare tycker man .

Inga kommentarer: