23 december 2008

en dag och snart är det julafton

Fan vad har tiden tagit vägen kan knappt fatta att min lilla är snart 4 månader min stora töss är 1½ fattar inte .... nu har man städa och gjort allt in för i morgon lite saker kvar på disk bänken får tas im orgon orkar inge mera i dag ... så Vill bara önska en god jul och får se om man hinner in någe ..... men i dag kom gudmoder ör bi med julklappar vilket det var var sitt par med marakas roligt roligt for dom men inte för våra öron... sen så fick den store en pjano med binnar till får se sen på bilderna vad det jag menar... så jobbar mannen natt skitt tråkigt så svårt att sova uttan hono ... har ingen att knölla eller hålla om så men ska snart å och lägga mig och läsa lite tiding så kanske man somna.r

så nu ska jag stänga av allt så man kan lägga sig skappligt. så i morgon kommer jul tomten alla barnen .... så God jul ...

Inga kommentarer: