11 januari 2009

söndag och helgen snart öer

i går blev vi bjudna på mat hemma hos farmor skitt gott men för fett fick skitt ont i magen för det... så hem for vi och farmor med i hälarna trevligg var det... så hon åkte sen hem efter kl 8 sen så kunde mannen och jag myssa fraför soffan så det var skönt känndees att man behövde det efter att ha sprungit efter cassi hos farmor...

i dag så blev vu bjudna hem till farfar i stället på mat samma sak där gott var det men mycet springe efter cassi och så ramlade hon och slg säg ett antal gånger...men men hemma är det bäst där kan hon göra lite som hon vill och vi behöver inte springa rumpan av oss...
så nu ska man snart träna vägde man idag efter maten vilket ine är det det bästa men fan gått upp eller vad man ska säga sen gradvetteten så nu blir det verkligen till att träna så man får bort lite.

2 kommentarer:

Gin/Ginny sa...

Hej hallå! Jag tänkte på dig idag faktiskt! Inte skulle jag gissa på att du gått upp, inte när jag såg dig sist i alla fall. Men nämn någon som inte går upp över jul/nyår? :P

Massa kramar!

Allt & Ingeting sa...

nä fan det är sant ... men ledesen blir man när man ställde sig ... men emn nya tag idag.... ska snart ställa mig och göra wok mat tänker på dig nu när du är på jobbet och sambon är dålig..