21 januari 2009

vill itne ha det så här

har börjat tagit zitruett nu men dom ger en sån kostigt humör samt sugen på allt som heter godis ... men men måste hålla mig borta... men men i dag så ringde grannen som skulle på 40 års kallas till att dom ställer in den efter som mannens henne är sjuk så barnen får vara hemma hos os på lördag i alla fall men då kan vi inte få någon barnvakt i feb som dom kasske tänkte ha kallaset då så det är lite tråkigt.... vist kännde inte för att drika i helgen då det var så är vill itne göra någe alls om man säger så vill bara stänga av allt med tel att göra

kan inte alla bara låte mig vara för ettt tag ringer jag eller hör av mig då funkar det men itne annanrs ,,, har alltid varit lite så här på vintern men sen nu med tabletterna blir det itne bättre...

en rolig sak som hände i dag en vännina från våran gammla gata var för och snackade skit tevligt glömde hur trevligt det var varje gånghon kom hem till oss och tog en kop kaffe och så kunde vi sita och snacka rikigt trevligt vill man göra om som vi båda har barn samt hon väntar nr 2 nu så har man mera gemensat.... senare på kvällen kom cia över med sin pojke efter att hon hade tatuerat en tatto som såg utt som en björn påarmen så hon visade sakt snacka lite skitt alltid trevligt kännt varnadra i snart 12 å så vi känner varandra utt i från och in.-... så men nu ska ag sätta mig och läas a lite bloggar som adnra har skrivit samt skriva till creativ club och fråga var alla hjärtans dag baketet har tagit vägen om mannnen bar rittar för söker lära sig ritta animerade gubbar men dukigtare blir han så hare gott alla sammansn....

Inga kommentarer: