19 april 2009

rekord

i dag har nog mit rekord slagis på min blogg .... hella 14 st som har läst den roligt roligt.... vilka är ni?? nyfiken... nåja.

Mannen är hem kommen från båt resan seg så klart vad mera kan man tänka sig.
men han for till jobbet i gen så han jobbar nu och jag känner att mitt huvod snart smällsi miljoners bittar... ska ringa knäckarn för både mannen och mig i mrgon måste få komma snart annars får någon ta någe hårt och slå i huvodet.-
Men men ville bara säga att nu ska jag lägga mig innan den lilla vill ha mat redan krånglat lite nu på kvällen kanske varför att han hade bajsat får hoppas... ska snart upp igen han är ju som en ställt vecka klocka som sakt kl 6 varje morgon.. så ska man få sina könhets sömn så är det ett måste att gå och lägga sig itidigt.... men alla bra program då hur gör man med dom... vill ju se men orkar inte kanske kan se på reprisen... ...någa nog om deta... bjuder på lite bilder jag vill ha från polarn o pyret.....

Tack och God natt!

Inga kommentarer: