19 juni 2009

fors på middsommar...

Lunchen är ett måste och vad blev det jo potatis burkskinka gräddfil rödlök samt grässlök..
Så gott och så lite sallad till... Nå Jessica blev det gräddfil i år????




Hållsta näste ställe vi for till farmor frågade om hon kunnde följa med , så klart kunde hon det än så länge kan vi ta med någon för snart ska vi fixa och lämna in bilen på tvätt och då ska vi ta bort så ingen kan åka med i våran bil för barnen sitter inte så bra där back tycker jag...eller vi.
Här är min fina fam lilla wille ligger i vagnen men syns inte och där ser man en glimt av mitt hemma syda sol skydd så bra blev det så ska göra ett snyggare deta är mera en prototyp!

Min stilla man som jag älskar mera än någon sin snart 8 år älskling och två underbara barn har vi... syns att du trännar min älskling... puss på dig!


Egot själv så ser man bra utt!

Le till kamran.

Dottra vill inte vara med på kort..

Farmor på bild!

Middsommar stången i Hållsta..

Efter att ha fikat klart på kaffe samt glass med jordgubbar så skulle cassi och farmor ta en sväng om i vårat vardags rum...

1 kommentar:

Gin/Ginny sa...

hehe.. jorå. Det blev gräddfil och matejssill på midsommarafton, gräddfil och burkskinka på midsommardagen! :D

Jättefina bilder på dig! Damn girl! :)