12 juni 2009

fredag myss med fam...

I dag är det fredag som valigt träning på schemat så aks åkte både mannen och jag ner tillsammans så det var skönt att få röra på sig fredag = väging men inte ett kg ner nästan et kg upp=( kan det bro på muskler för hella slanten men som mannen säger kanske ska skitta i vägen och kolla på måtbandet i stållet så kanske ska ta han sett och kolla så man blir så blind på vågen..

Efter tränning får vi till tuna pa för att hitat någon present till dottra som fyller eller inte förren den 17 juni då blir min lill töss två år men det sak bli kalas den 14 så nu på söndag allså så någe måste man g e då och sen den 17 så en docka blev det ...
Men det är svårt att hitta någon man verkligen vill ha den man ville kanske je kostade 599:- då det är lite krafftigt för första dockan.

Hem for vi och farmor tackade för sig åkte vidare .... vi vad gjorde vi var hemma och bara var med familjen myssigt det med...

Sen senare idag så gick jag och cassi för att hämta nylarna till lokalen så nu i morgon söndag ska vi fixa så allt är klart för på söndag så man slipper det att stressa att pynta den så det ska bli roligt det med att få göra det i morgon redan.

Nu på kvällen så har barne fått mysst pussat mysst med sin mamma och pappa tycker det är myssigt att få äta lite gott och se barnen ha roligt ihop med oss ...älskar mina två små men älskar min storre med!!! Älskar er..

Inga kommentarer: