5 juni 2009

vart tar tiden vägen

Nu har det gått en vecka sen sist nästan sen man skrev så det är tråkigt ja jag vet men som sakt träningen går för undan tränar med en granne skitt roligt .. mannen tränr med så tiden den bara går... så i dag så kom farmor på besök med sig hade hon en för tidigt födelsepresent till mig lilas kock bok så glad jag blev så i mrgon ska jag göra en kaka ur den så det ska blir roligt ... men den är inte så billiga att göra..

Men bild på den kommer som alt ska komma men aldirg kommer.
så det är tråkigt jag vet men som sakt tiden det går förfort.

jajaj nåja studenten i mrgon för min bror längtar inte så mccket har hänt en massa tråkigt med hans fosterfamilj så det är inte roligt att gå ditt men skitt samma göra det för min bror och ingen annan ... sen om jag int snackar eller är trevlig så det får dom ta och skitta i ...

så nu ska jag äta lite mörk choklad med mint samt natur godis framför talang 09 så ska snart mannen ta och hämta min bror på tåg stationen så han ska med på studenten i morgon...

Inga kommentarer: