27 augusti 2009

onsdag

Fick stressa fram till special tand vården på sjukhuset i går ons... fick springa hittade inte fast med beskriving.. väll framme så hinner jag andas innan jag kommer in... men inna jag kom in så kom det tre st som gick för bi och så tyckte jag att den enna gick så kostigt mera som på tå kanske man kan säga... väll någon min senare så var det han jag skulle till.
Väll inne så fick man ligga där med en stor plast bitt över munnen som både luktae gummi klor och äkligt.. så där låg man i över en timme mindre skönt...

När jag lg där som skönast (inte) så var mannen ute med barnen i lekparken i spöregnet så dom var våta. men efter tandläkar besöket så skusade manen mig och barnen till min morfar och mormor så fikade vi och mannen åkte och träna efter det så for vi hem och tog det lungt...

Inga kommentarer: