21 oktober 2009

dum jag känner mig

kl stod 08.01 när vi vaknade i morrse tur att barnen inte går flera min i från dagiset samt allt annat som skulle med till dagiset..

Men efter som vi hade ett ekande kyskop hemma fick det bli gröt för barnen vilket gör dom någe så men för oss andra blev det Lökens mackor efter att ha lämnat barnenn på dagis...
Tanek var väll att åka och handla efter mackan men då jag i ett nött skal trodde jag skulle på et möte men vi åkte ditt och inge där springer upp för att kolla en gång till och det visar sig att det är i morgon jag ska ditt... så ner springer man till bilen säger nu åker vi och handlar och det gick bra bara på två boxar blöjor och välling är det 500:- men det vart libbro den gång vilket jag känner mig nöjd med och vet att barnen mår bättre facksit av det så...väll hemma blev man däcka i soffan ch har inge ork men det är så mycket man behöver hinna och göra innan man ksa hämta så mannen fick följa med och hämta så vi snackade lite mer lärarna om olika saker men allt går bara bra.

väll hemma nu står disken och väntar vi har fikat på frukt vilket smackar välldigt gott .. så i dag blir det kokt potat i morötter gräddsås med rårörda lingon till köttbullar... så klar.t

Inga kommentarer: