25 oktober 2009

farfar kom över

Natten kanske man sla börja med vaknade så klart att jag var tvungen att gå utt för att kissa har blivit en vana .... efter det var nog kl ca så där 03.30 la mig ner och så klart så var jag klar vaken somnade väll till där efter så där några min men så hade jag min man bredvid mig som alla andra nätter men dom senaste daganr har han börjat snarka vilket jag en nat har vaknat av ...

Så bad mannen vända sig och började låta på sidan med knuffade han i gen fick som svar Gris Gris snäll karl man har.

kunde värklige inte somna så det vara att kliva utt kollade på tv fans lite skit att se men det roliga var att jag se våran granne som aldid dag som välder och allt går alldit utt mellan 05.06 på morgon och det gjorde han i dag med 05.35 gick han för mitt fönster ...nä kl vart nog 6 innan jag gick tillbaka bara för att man inte kunde sova ville barnen vakna redan kl 7 så mannen tog dom så gick jag sova lite längre...

Hatar Mina piss pausr på nätter.

Inga kommentarer: