24 november 2009

uttsvulten gradvid kvinna söker hjälp!

Nä så illa är det inte , sitter här och ser mina barn äta sin frukost medans min får vänta si så där ungefär till kl 10 innan man får peta i säg någe.. i dag är det glykosbelasning (betyder socker dricka som jag ska drika sen sitta 2 timmar för sen ta ett stick i fingre för att se om jag löpper att få gradvites diabetes. så då få man inte äta någe på 12 timmar vilket jag tycket var små jobbigt som jag redan kl 21 var sugen på en skinsk smörgås.

mannen jobbar natt nu i fyra kvällar så det är svårt att somna själv men fick lite sälskap att min son som är hellt täppt i näsan så han fick sova hon mig en stund sen så fick han sova i sin säng hade så otroligt svårt att sova tankar for kan inte ligga hur som hälst i sängen heller vilket med sugger.

nåja alla är uppe uttan mannen som ska vakna snart. .... skriver mera senare om jag inet har tuppat av hungern!

Inga kommentarer: