26 januari 2010

okki

känner mig som sämna hjälpa samma kvinna på denna jord som inte hjälp min man ... han får ont i ryggen och jag har det fast jag ligger då samt sitta i soffan .Jag har fått en ordetlig foglossning så det värker konstant får se vad bms säger på torsdag.

i dag blev det en häktigs dag men ändå mycekt gjort lämnad först barnen på dagis sen hem mannen gjorde klart det sista och det är klart nu så nu på börjars nästa projekt vilket oxå kommer att bli skitt bra .

Väll han klar så åker vi till maxi för att handla några saker och där träffade jag på en gammal bekant och där fick man reda på att den närmaste bekanta hade gått bort här i sep pch det viste inte jag hur skam an reagera när man ionte har snackat på över ett år eller två men så klart är man ledsen.

EFter att vi var på maxi vidare till willys sen prick kl 14 står vi innan för dagis portar och hämtar två hella spralliga barn och så frågade vi om två av dagis barnens försäldrar samt barnen ville komma över på taco kväll på lördag vilket dom tackade jag på.
Roligt men rörigt men myssigt.
Nu är mellis av klara och barnen är var dom nu är här hemma , allså ingen ordning.

Onsdag : TRäffa med dom på höjden .... fika lite kanske.
Torsdag: Efter längtade dejt med vaniljlatte.
Fredag: träffa cia och hennes fam.
Lördag: träffa o middag med bellas fam
Söndag Wille gudmoder kommer och fikar o snackar lite skitt.
AAA ser våran vecka utt och vissa veckor är det hellt tomt men är roligt så här,

Inga kommentarer: