10 februari 2010

åren som bara går

I bland undrar man hur livet ändra sig. och så fort...

En sak både min man och jag blev både besvikna och ledsna var när vi förlorade en god vän eller som vi trodde var en nära vän vi umgicks mycket och snackade om och sen så kom vi till ett stadie där vi ville skaffa barn och gifta oss vi gifte oss år 06 och under de året träffades vi 7 gånger kommer i håg det som i går.
Väl sen vi hade blivit gradvida fick vi bara som en kommentar att ( att då kan inte vi festa mer er någe mera) och det tog på oss båda men jag vet inte om dom tänkte på det.

Men nu ska dom själva få så då blir det kanske annulunda och kanske tänker på ett annat sätt.. vi har aldrig vilja förlora kontakten men så blev det och jag eller vi hoppas i framtiden kanske hitta tillbaka på någe sätt.

Att jag skriver detta nu är för det var en sommar som var våran sommar måste nog säga den bästa någon sin. och när jag hörde dom här låtarna så kom en känsla över mig och jag bara var tvungen att skriva av mig. Hoppas ni inte tar deta på fel sätt ,,,kanske ska säga så här att vi saknar att umgås med er!)

Men här är låtarna som fick mig att tänka.



Inga kommentarer: