11 mars 2010

Tycker synd om

Mig
I går börjades med ont i halsen som senare blev snorrigt och sen u dag då så har halsont gått bort rätt bra om jag driker med mycket vätska sen så rinner näsan hella tiden vilket inte är roligt och vi ska snart åka båt.
Vi var och hämtade hem barnen från dagis i går och då sa dom att cassi hade varit hängig samt då lite feber och hon var trött hemma med så vi behöver nog ta igen oss uttan att göra för mycket så en vecka i utt landet vore inte fel ljust nu.
I dag är båda barnen hemma lika bra för wille är dålig i magen igen fattar inte hur han kan åka på allt skitt från dagis han får snart inte gå ditt han får vara hemma med mig för nu är deta inte skoj längre man han är bara dålig i magen inge ting annat ,, satt och funderade på om det är maten på dagis för hemma är han bra i magen om inte vi ger honom någe som vi vet att han inte kan äta ... men på dagis allså hur ska vi veta..
Nu är det ästa packat för resan på söndag en väska blev det för oss 4 men mera än så blev det inte.
vill bar säga att jag älskar dig min älskling och jag är så glad att du står utt med mig och mitt gnäll om allt hemma som kramper och alllt annat.

2 kommentarer:

SusannaT sa...

det tar ett tag för dem o vänja sig vid alla baciller som går runt. det e inte förän nu som belle varit någorlunda frisk. nu e hon lite förkyld men inte lika illa som det brukar. så fortsätt ha dem på dagis. :) det e bara bra. både för deras immunförsvar och utveckling. :)

PiaSHytönen sa...

e d nåt man inte vill att dem ska äta får man ju säga till på dagis..d har ja gjort :)