20 maj 2010

4 stick

Barn morskan = fyra stick i fingret och en daim glass som belöning hem sen.
fick 4 olika resultat så hon var inte nöjd och att det redan har gott ner så fort som jag var där i måndag i dag är torsdag. Så hon måste prata med doktorn igen och hon kommer att ringa upp mig i dag efter att hon har prata med honom troligt blir det mera järn drop i morgon kanske i samband med ultraljud

Frågade även hur dom bedömer att barnet är stor eller litet ... allt som är över 4300 är stort lätt det på henne men dom tror jag klarar större barn och vista gör man kanske det men vem vill födda så stora så man spricker eller får så ont så man vill ha massor av medicin .... Tycker det är lite dumt att någon annan ska bedöma vad som är stor och vad som är litet det är ju jag som ska födda och jag som kanske spricker och vem vet att det läker hellt oki ? Blir bara så putt.

Nåja snart är det mat så nu ska jag läsa lite bloggar innan så skriver säker mera senare .,..

Inga kommentarer: