31 maj 2010

Avtagit

Mannen är så nervös så städningen är i full gång här hemma på väntan på att det sak hända någe mera som det nu har avtagit så regelt hemma får någon värk i bland ljust nu .

Så får se om det blir ettt besök till bm kl 14.30 eller om det händer nge tidigare men det får man väll se men det är jobbigt att bara få vänta så här,.
Min pappa ringer och kollar dannes pappa kollar om någe har hänt och danne mamma är här och väntar ihop med oss och är med barnen.

Jag känner mig redo att födda i dag men sen om det blir så eller inte det får man väll hellt enkelt se.

Min plan är att åka hem efter att denna är förlöst om inge konstig heter händer.

2 kommentarer:

LINAN sa...

Hoppas hoppas! Håller tummarna för att du får koma igång ordentligt så ni får komma hem med er nya familjemedlem! Lycka till!

Chellio sa...

3e förlossninges sägs vara lurig. Min blev det också. Difusa värkar, difus vattenavgång svaga värkar som inte gjorde nämnvärt ont ända tills det blev en raket avslutning 7cm till bebis ute på 15min.
Lycka till!