10 juni 2010

kan man få hjälp??

Hormoner med massor av tårtar är det som kom idag med den förbannade amningen ..

Jag som vill amma och han bara skriker och bröstet värker ända in i ryggen .. vet att det fins nervär som kan göra ont och det fins medecin för det men jag hade inte den syntom man behövde för att få den utt skriven men i bland när man ammar så vill jag bar dö när det gör så ont.

Ringde till bb i dag för råd över hur jag ska göra för att lindra mina bröstvårtor samt då har jag ont i ryggen men som svar fick man bara ta en ipren eller alvedon så går det över men vad man vill ju inte gå på tabletter för att kunna amma.

Men läste lite nu att jag kan kanske har en liten mjölj stockning i enna och det får man hoppas snart går över så nu ska max få amma mycket innan natten är kommen

Sen så fick danne je honom ersättning i dag för första gången och det sköna med det är att jag ine var hemma för jag vill verkligen inte ge honom det men det behövdes oc nu har han sovit massor av timmar så snart dax att väka honom ...

Inga kommentarer: