26 juni 2010

Middsommar


Hej hej ... Dagen började med god lätt lunch som sen slutade men att vi gick till vilsta och kolla de på middsommar stång men ingen dans ingen av banrnen ville så blev vi sen bjudna på mat men barnen var inte alls någe sugna mera än på det goda som fans . Det blev ett glas vin vin till maten .
Ska berätta att jag inte hel ammar maxi för han äter mer a än vad man har så han får mera ersättning och innan glaset så ammade jag honom ...sen blev det inte förrens i natt så jag ammar honom inte om jag dricker. Så ni inte funder på vad man är för mamma .
och drikan på bordet är 2,5 så där är det samma sak att jag ammande innan ...
Känns konstigt att förklara sig men heldre det att förklara än att folk går och tror att man är en dålig mamma som driker som ammar men så är det inte.

Inga kommentarer: