4 augusti 2010

hemkörning

Jag har handlat hem mat som kommer till dörren i morgon kan det var skönar att bara med musens hjälp trycka på en knapp pch så beställer man mat prudukter så är det någon som kakar och någon som kör utt.. undrar om det kommer direkt till min hemma dörr eller bara till porten får vi se i morgon´, det jag kanske kan tycke känns lustigt är att man ska betala innan men det är väll säkerheten så men deta kommer nog inte bli sista gången och beställar man innan kl 24 så kommer det dagen efter. det kostar visligen 99 kr för utt körning men det är det värt när man inte själv har bil och man vill handla lite mera än man orkar bära. Berättar mera om det i morgon ....https://www.handla24.se/ekangen/default.aspx

Vagnen är nu i små bittar som mannen och jag har tvättat tyget på den ... hon vi köpte den av hade tvätten sa hon men det luktade för mycket skölj medel för mig och för mi lille så jag tvättar nu uttan åge så det inte ska lukta så stark det tar över hella lägenheten .

så i morgon ska vi sätta ihop den igen så ska vi testa den senare...

Inga kommentarer: