23 augusti 2010

kläder till mig

så trött som vanligt det är väll rubriken på det mästa i bloggen nu mera.

Sista veckan för min älskling på jobbet om inge annat kommer upp denna vecka vill säga och om det inte blir någe så kanske danne kommer att vara pappa ledig med wille i två månader han vill med vara hemma och vara med oss och vara med maxi som han och adom adnra växer upp så fort ... så kan man få ha domhemma lite mera så är det inge fell .. ooch om man är två så är allt lättare, så blir det så blir et mera öppna förskolar och träffar med andra.

i går vart det stan för maxi och danne ... och mig så klart och för första gången så där fick jag lite kläder med mig hem vilket änndes skoj så nu ska det användas, skäns kostigt att handla till mig annars har det bara varit kläder för man har varit gradvid men inte nu nu ska jag hitta kläder som jag ska ha under en längre period.

Inga kommentarer: