8 september 2010

Blandat

Ullared her we come -bajs i bevlådan .....

nåja lite skoj iallfall på lördag är det ullared som gäller det går buss och det fins platser kvar för en som vill åka. 350:- for fram och tillbaka så klart blir det mycket shopping för en hoppas man hittar mycket fint till en själv för jag vill verkligen hitta någe till mig bara tillm ig
Idag hade vi sälskapp av cia samt therese och henens två snälla barn så fika och trevligt samtal.
Så det får vi göra om snart...

Mannen har varit och tränat i dag kanske ska ta sig i kragen och kanske sjävl ska åka ner och ta en vända på gymet men är det JAG? om man verklige vill vara snygg eller någe kg mindre till the beatch 2011 så kanske det är dax nu att göra någe ått det. men först måste jag sluta och amma lill maxi vilket jag har blandade skänslor av . har inte nämnt någe i blogg att jag försöker få honom att sluta elle vi kanske ska sluta sen så när man ligger där och tuttar och tittar på en med sina fina ögon så vill jag bara ha honom där ... så jag måste ta och bestäma mig för en gångför alla.

Fårs e om man kommer på någe mera att skriva.

Inga kommentarer: