25 september 2010

i går

God morgon .... en trött seg mamma idag ..

I går var det mennat med tjej kväll vilket slutade med att det vart bella och jag med våra minsta hemma vilket var skitt trevligt och mycket skratt och prat.

Dom andra hade andra hinder så dom kunde inte komma tråkigt kanske blir en annan gång.

Men klockan ran bara på så jag tror Bella gick 00.20 nästan så det blev några timmar och tre cider för mig och det kändes till och från intefull eller så men när man inte har tagit någe på så många månader så blir det lätt att man kännner tydligare. min lille sov tidigt i går vilket blev tidig morgon här hemma och en snorig näsa på maxi så hade svårt att sova för det men jag har väll inte sovit så många timmar för det var wille som bökade maxi som vaknade för nappen hade ramlat ur så får se om det blir säng tidigt i dag.

Inga kommentarer: