19 oktober 2010

Facebook är i bland skitt och idag fick jag reda på saker som jagi nte annars brukar ta på mig men denna gång blev jag ledsen som fan ... skulle bara vilja gå och göma mig och inte komma utt eller någon mera skriva någe...

Jag är vän med en från dannes jobb och tydligen så fort jag skriver någe så berättar hon det för mannen som i sin tur då snackar med dannes pappa på jobbet om det jag skriver vist kan man göra det men sen vad man nämner är en annana sak .

Men denna sak gjorde mig så ledsen vilket jag annars inte blir för dom som känner mig dom vet att jag har läs och skrivsvåre heter vilket då kallas för dyslexi så där har ni problemet.

Så han hade nämt till dannes pappa att jag vore ta och få hjälp av den som är typ hemma som danne när jag skriver så det blir rätt så ska jag sitta och fråga hundra gånger hur ord stavas eller ska jag sitta hemma och vänta på att danne kommer hem från träning eller någe annat skitt snack ...

Jag har svåt att stava så dom som läser min blogg eller facebook eller msn så vet ni i allafall varför det är så fel stavat i blanda om folk bar kunde sköta sitt och inte bry sig om andra eller prata med den berson det handlar om och itne gå till någon annan.

3 kommentarer:

Lina Fröberg sa...

Jäkla idioter!!
Skit i dem. Klart du inte ska behöva fråga om hjälp varje gång. Blogga och skriv på facebook, dem som stör sig behöver inte läsa.
Fortsätt med det du gör. Bättre att stava fel än att inte stava alls.

Kram

Allt & Ingeting sa...

Tackar för det, det värme gott och det är vad jag tänker att göra är att forsätta.... Kram

Gin/Ginny sa...

Jag kan inte annat än hålla med Lina. Lyssna inte på dem (även om det är svårt!)

Kram!