1 oktober 2010

Jag känner mig som den chocke

Manne är så jäkla dukigto ch en själv är så dålig och s¨å arg på en själv och som svar får man bara tt det är bara jag som kan göra någe ått det vilket är sant idet som sägs.
Men jag har verkligen inte tiden känns det som att läga på mig själv flera gånger i veckan men i verkliga fall ska jag kunna det men det är en moders instingt bara jag vet att han klara sig men det är väll bara det att jag vill kanske inte lämna allt bara fför att jag ska göra någe för mig men det är så att man stärks nog som mamma om man får ta hand om sig så lysser det någ utt mott mina barn .


Sen är det nog mera mottigt för en som inte har körkort eller har bil men mannen har ju körkort så han kan ju ta bilen om det någe gång blir att man äger en sån igen .och jag vill verkligen inte cykla i vintern och då blir det buss som kostar och tar tid så då blir man borta mera.

Urs så dåliga ursäkt.

Inga kommentarer: