28 december 2010

I bland när min älskling jobbar så är det så tråkigt hemma med 3 barn så blir det inte mycket diskotioner som det blir när mannen är hemma,,, ljust nu är tankarna runt nyår
som ska firrar med goda vänner men som jag än inte har hunnit prata med så det måste jag ta tag i... vad ska vi äta är det oki att vara här hemma på nyår vad ska vi ha för godsaker hemma hur och när kl ???? Blir hellt snurrug.

Måste handla oxå så det blir väll med 3 barn och massor av folk som ska handla innnan nyår.
Lite tanakar som for i ens huvod och nu hoppas jag snart att wille vill vakna så vi kan fika lite så jag kan ta mitt kaffe till,

1 kommentar:

Chellio sa...

Rekomenderar varmt att handla på Ica Ekängen online. Kostar endast 99:-extra och man får det hemkört och levererat direkt in i hallen. Vi brukar knappt handla på annat sätt nu för tiden...