29 januari 2011

solig lördag

Lördag och det är plus grader utte samt i dag kommer att bli en myssig dag med familj.

Först nu kommer cia att komma med sin familj ska bli roligt att se den lille det var en ånad snart sen jag såg henne. sen så är vi hem bjudna till dannes pappa på mat så pizza står det på menyn ska bli roligt att komma utt lite ,,, och idag tar vi vagnarna som tur har vi tre platser så vi kan gå för vi kanske inte går så tidigt från honom så att cassi orkar. men men trevligt ska det bli att göra någe .

Danne ringde och ringde och i fredag fick han reda på att han var ledig och hur fan ska man veta om det hr gott vidare hur ska man veta om ingen ringer tillbaka så måndag är tracking på gång högvarv på tel.

Sen ringde chefen på jobbet frågade om danne kunde jobba 2 dagar nästa vecka så tis och fred är han borta dag .

Så nu snart måste jag ta och sminka mig klä på mig så man ser utt som folk igen ,

H en solig och härlig dag i dag

Ps: Vilka är det som läser lämna spår så kan jag titta tillbaka och vad är det ni vill läsa om eller så berätta gärna

1 kommentar:

Gin/Ginny sa...

ÅH! vilken snygg layout!! Var hittade du den?!