24 april 2011

Redan söndag och helgen är över och snart så börjar jobbar veckan.

Helgen har varit bra haft det myssigt och nu har man lite ångest över i morgon att vara från cassi och danne under den kommande vecka. Så i morgon är det provtagning sen så kommer taxin kl 16.15 så jag hoppas hon klarar det a lika bra som alla tester och allt som innan. min lilla töss ska gå igeom så mycket. inte rättvist.
Redan dag 15 så var Cassandra leukemi fri och dag 30 så var det bekräfftat till 100% så nu är hon leukmi fri men ändå är vägen med smärta och tårat i 2½ år till vilket är då lång tid.
Jag ser henns tampar glöd och jag ser henne när hon är ledsen och inte vill mera då vill man bara ta henne och försvinna men det blir inte bättre av att ryma fälltet,

Tanken slog mig att jag har inte lagt utt några bilder en månads tid och anledningen är ljust för cassis skull då samt att jag vet inte hur folk reagerar men detäa är verklighet och änu mera blev det i dag när hon ville klippa sig fast hon knappt har någe hår på huvodet. och nu märks det att hon är trött och att hon har gjort mycket under dom dagar som hon har varit ledig för hon drömer och sover oroligt samt krypper och har ont i benna, och av meducinerna som hon får.

Men jag älskar min man och deta är en tyff perion i vårat liv , förhållande men vi ska övervinna deta. och jag älskar mina barn , och det som mamma och pappa väljer att göra är för deras bästa.

Inga kommentarer: