7 juli 2011

i tisdag vart det ett besök till läkan och det gick ju bra recept utt skrivet redan efter ca 2 min och det blev då inte en uttan två olika men har samma värkan. Så av dom här hoppas man får tillbaka lite ork mindre ångest och panik , Och jag skulle då ge honom lite blod som tack för recepten ( nä för att kolla att det inte var någe annat) och kliver då fram hos dom som tar blodproverna och då sla man fasta 12 tim . så hem och sen inväntaq till dagen onsdag var tillbaka och var verkligen taggad att gå in och göra deta sj , och så klart så fick dom sticka mig 6-7 gånger och inge blod och kärlen försvann så fort dom stack.

I dag då torsdag efter att varit en nål dyna uttan blod så blev det provtagning på mälaren och där efter lång stund och tårar så gick det men hon var på väg att ge upp ljust för att den försvann så nu trodde hon på mig.

så ringde doktorn och berättade om järnet så nu är det järn tabletter i 2-3 månader med.

så nu ska det ta en tablett och blir jag tröttare än deta s kommer jag somna  sittandes.

o inga pengar har kommi än. ska man skjuta den jävlen eller vad. kan inte leva en månad till uttan pengar.

Inga kommentarer: