10 oktober 2011

Dagen till äran har varit bra ..mannen körde oss till Msh och han och maxi åkte em för mannen har blvit snorrig och ont i halsen inte någe menning att följa med då. men vi tog stick i fingret och nu på efter middagen fick vi reda på att hennes värden är lite höga men ingen ändra ska göras som det är högdos till helgen.

Bara köra på som vanligt.

SEn vart det en längre tid på lekis i dag och det tycket dom större var roligt att hänge med kevin och lekis Åsa. så det blev lite pyssel på slutet. Sen blev vi hämta och sen har vi bara tagit lungt hemma. mannen har vilat och dom andra har kollat på tv och tagit det lungt.

K´s mamma och jag pratade lite om att jag vann 500:- hos babysmart och undrarde vad jag skulle ta och välja på.. och det är svårt ska jag ta .. hon har så mycket fint så jag har svårt att välja så i morgon har hon öppnat på ett nytt ställe så jag tycker ni alla ska gå ditt och titta och hoppas ni hittar någe fint.

jag ska ta mig ner på stan i morgon ... sen får man se o man kanske ska åka och titta på en bil eller inte so har funnit utte läge.


I morgon är det dagis tackar för det säger jag . han har varit lite lungare än vanligt. men ändå skönt för honom att göra någe än att sita hemma.

Inga kommentarer: