8 oktober 2011

Tvätten den kräks jag på ljust nu ... det blir aldrig klar är min känsla och mera för varje gång... men men tror jag ska börja boka och torka i deras torka skåp så man slipper detta att ha ställningar stå överallt och tar flera dagar så när en veckans tvätta kommer i in på sina rätta ställen så är det dax igen för en ny tvättat tvätt att hängas upp.

I dag är det då lördag och helgen är nu bokad så i dag ska vi åka till farfar på lördags mys och vi tänkte gå men nu så klarar inte våran vagn vikten för dom äldsta funderar på att skaffa en dubbel som orkar lite mera som vi kan använda. så vi får ta bilen till dom vilket i säg skönt men tråkigt det är skönt att gå i bland, sen tror jag barnen tycket det är mysigt med att sitta i vagnen med var sin filt och somna till lite.

1 kommentar:

LifeWithLi sa...

Det är verkligen jätte sorgligt med ert barn som har cancer. Verkligen. Jag hoppas verkligen att allt löser sig!
Jag vill påverka folk i min skola att engagera sig mer i barncancer och undrar därför om jag skulle kunna få berätta lite om det jag har läst på din blogg för att ge en inblick om hur det är att ha ett sjukt barn. Skulle gärna ställa några frågor också om du har tid och vill.
Hör gärna av dig till li_bondesson@hotmail.com.
Varma hälsningar
Li