16 oktober 2011

Uppsala barn avd 95a sal 12

Vi fick inte vårat rum vi fick nr 12 och det känns ovant lika som att skriva på denna lilla dator.
Vi åkte en raccer bil som cassi säger hit till Uppsala körde som en idiot för vi blev tutade på vägen vilket inte kändes roligt som vi näst till höll på krocka. Men vad cassi pratade under dom första 30 min sen somnade hon och säv resten av resan. Men nu har vi packat upp och gjort allt som ska göra för i morgon är det starten som vi har väntat på.. Hela Cassandra s energi i dag känns bättre mamma känner sig mycket lungare än vad det brukar kännas. brukar sj har störta klumpen i magen och tårarna näst till rinner innan man har åkt. men i dag känns allt lungt. och kan allt bro på att skallis redan sitter där den ska och funkar som den ska.?

Vi vet på ett ungefär när hon ska ner till sov doktorn. Efter lunchen och det kan jag bli sur över för det är så synd att hon inte får äta eller så men i morgon kommer målar värkstan och då ska vi måla fingrarna röda. så det är roligt att vi kan vara med på det. missar ju det annars.

Cassandra har i allfall tagit sin medecin och vart tog hon den då mitt på golvet. Doktorn =sjuksköterskan skulle ge henne den vilket hon knappt vill ta den med oss , men nu är den tagen och det är skönt att kunna avvara några minuter till att blogga och bara vila.

Det som är lite jobbigt nu är att mina små pojkar har feber hemma vilket är jobbigt. och jobbigt för min man, .

Älskar dig Daniel du är mitt allt. och snart kommer vi hem,!

Inga kommentarer: