23 maj 2012

Måste skriva av mig lite  känner mig lycklig inombords ljust nu och den känslan är den bästa. Jag mår bra känner mig stark. pigg och nu börjar det hända saker under vårat tak mannen har fått sommarjobb på sitt gamla i 9 veckor fast inte heltid vilket kan vara skönt att börja med. några mindre mini semester är inbokade liseberg med stuga, kolmården, 7 dagar i almers hus.  så sommarn kommer att bli en bra sommar.


Tisdag... frågade bästa väninnan om hon kunde sitta barn vakt till vild battingarna och det gick bra. så vi kunde åka handla present till den lille samt handla hem en massa mat . mycket som fattades men det fattas lite forfarende men vi så ändå ta en vänta till mataffären för att hämta ut paket.

Som jag beställt och mannen bara sa att det gick bra. inte varje dag man tar över så men en skön skänsla.

Wille är på dagis cassi och maxi byger lego.


Inga kommentarer: