2 maj 2012

Vad är det som händer?

Måndag morgon var det stressigt Cassi skulle få sin sista cortison behandling med sista guld medicin påse, men väll där så blev det stick i fingret och väntade på provsvar och sänkan var för hög så ett virus var det i kroppen så dom fick åka hem och komma på onsdag.

Samtidigt var jag i väg för att träffa min läkare. och där fick man reda på att jag kanske kan ha ett litet håll i trumhinnan, för jag förklarade att det låter som en bil som butlar hela tiden till och från så hon tittade i båda och i båda öronen var det rött berättade att jag hade ont mellan örat och näsan samt tänderna trodde att jag kunde ha haft bihålsinflamation men som jag aldrig har haft det vet jag inte hur det är att ha det,

så nu ska jag hålla på med droppar i örat och blir det inte bättre så har jag tel tid på fredag och då får vi se om man får en remiss till önh kleniken så får dom titta på det närmre. Var ju ett öron barn som liten.


Alla barnen jar under hella helgen legat till och från med feber snorighet och wille med hosta. Nu har vi märkt att så fort han går ut så nysser han kliar och blir röd och svullen i ansikten s pollen kanske är någe på honom ringde till barn så nu väntar jag på att dom ska ringa upp i morgon torsdag.

Mannen är nu och skriver in sig på ams så jag hoppa det år bra sen får vi se vart dagen tar oss kanske till ikea. vem vet, samt vi tittar lite på att kanske skaffa husvagn så får se hur det blir med det.

Inga kommentarer: