24 oktober 2012

strul

Hemma med två barn denna vecka. cassi för att hon inte ska bli sjukare så vi kan åka till uppsala på fredag och sen maxi för att jag inte kan skola in honom så nästa vecka så ska vi hjälpas ått med det danne o jag så ska vi även få vara där på fredag bara för att vi ska komma in.
Dom senaste dagarn så har jag mera suttit i telefon både jobbigt men skön skänsla efter för jag har tagit dom bitar som jag känner är jobba för mig.

Vi har prata med olika människor om vård och tillfällig föräldrar penning men i slutänden så blir det som var innan så nu får vi vänta och se hur lång tid deta kan ta men inte allt för länge hoppas jag.
Fick även lämna dom sista papprena dirket i handen till min handläggare och det var skönt att dom inte behövdes skickas för jag får då oftas skicka om dom.
Så nu är det på ge det tog bara 5 månader så får se vad dom ger mig för dom.

Så på dagens agenda så är det tvätt och tvätt som gäller sen så snart kliver mannen innanför dörren och då blir det lunch,


Inga kommentarer: