19 december 2013

I dag slutar barnen på dagis samt skolan och har sitt första jul lov och det börjar vi med att ha barnen hemma sista skoldagen med lite hostig samt febrig till och från men ljust ni leks det för fullt men vill ju inte att det blir värre, så men vi gick till affären och handlade lite och idag är det dax att räkna utt hur mycket Cassandras skyddänglar har fått ihop för att sätta in pengarna till Barncancerföreningen. så det blir nog den sista insättning från Cassandras skyddänglar. så jag tackar alla som har köpt och hjälp till och sälja för barn med cancer. 

Just nu vill jag bara försvinna och bara gå genom dörren och hoppas att jag känner mig glad, ljust nu är det bara ångest i kroppen som gör mig arg ledsen allt på en gång. och det går ut över alla runt om mig.

Har ju såna dagar bra dagar och dåliga dagar men ljust när denna känsla spolar över en är jobbig då finns det inte många ljusa stunder. Just nu längtar så till jul men ändå inte mera inre stress som jag har försökt att undvika men ändå är där nu och den bara växer och jag vet inte hur jag ska få den att sluta. så får se hur man mår i morgon å kanske man inte känner samma sak , vad ska man göra när man känner att folk snor energin från en som en svamp? Tänk om jag bara kunde strunta i dom som tar energin men då straffas ju andra för det så det hjälper ju inte. 


Träffade en bekant här om kvällen på tunaP och det var lite små jobbigt mycket känslor som kom upp, hon tog mycket plats och av henne fick man lite av ett tonårs liv även fast hon inte vara min mamma så såg man upp till henne hon stod oftas på min sida när min mamma och mormor trodde dom viste bättre. Men i bland är man bitter för man inte fick vara som alla andra tonåringar och bara fick leva lite och slapp bli vuxen så tidigt, och jag tror mycket påverkar mitt liv i dag. oron som är över än konstant, 

Inga kommentarer: