3 juli 2014

var ju som sakt i april sen jag skrev sist men nu känns det att det måste få komma ut . jag är arg besviken ledsen ångest allt nu på en gång.....

körkortet tar knäcken på mig. jag tänker bara på det jag andras körkorts frågor till vilken nytta.
Jag har aldrig kämpat läst och skrivit så här mycket för något annat i mitt liv. och vad får man för det inge än. min energi går det till pluggande men inte fan får man det klarat . ljust nu går det ut över barnen och min man. vilket är det sista jag vill. 

Jag vill bara klara detta och  jag går in och tänker positiva tankar jag klarar detta. men till vad att få icke G.

Jag önskar att jag inte var dyslektiker så  jag var som alla andra. jag har aldrig känt mig dukigt på någe har alltid får kämpa för saker ska bli gjort. saker tar längre tid. och alla säger att jag kan bara jag vill , kanske stämmer det men det är inte lätt med tids press och inte kan göra testerna som jag vill och när. 
Det är stress som nu leder mot ångest och dep. vill bara dra täcket över huvudet. men det kan man inte .

Så det är bra att jag inte är på kursen denna vecka för jag bidrar inte till något positiv anda. 

vill bara ge upp.... ..

Inga kommentarer: