28 april 2008

Valborgmässoafton

God dagen mannen jobbar natt till i dag ska snart gå upp stakarn för att jobba 12 till eftermiddagen . Dom ville ha in danne för att kolla om killarna gjortde rätt eller om dom gjorde någe knassigt gick aldrig av för danne ... slarviga kanske
så nu sover han och så c i sin säng måste få henne att sova mycket i dag somvi ska ta morfar ( mormor ville att hon skulle sova mycket så hon kunde vara med i kväll vilket är roligt.
Hon vi nu kallar mormor trodde jag aldirg skulle kalla för mormor som den rikigt ainte fins här på jorden bland oss så känndes det kostigt men jag är glad att hon vill vara c mormor. Dom verkligen älskar c oxå vilket jag var lite rädd för att dom inte skulle göra så .

FAn saknar dig j och a måste fan ta träffas efter helgen och så .

Vad händer annars då jo vi ska till morfar och grilla med deras grannar och så kommer min kunsin i och min farbor b så det ska bli skoj tror det är första gånge för d så för se hur det går ... om dom äns snackar med en.
vi skulle ta med drika till barnen vilket jag är då inräknad som hihih så blir vi bjudna på allt annat vilket är sköt att slippa tänka på .

Är redan ivecka 22+ 4 vart tar tiden vägen magen har inte vuxit mycket kanske inte blir så stort barn denna gång som c så får se kan ju dra iväg som fan så får se vad som händer ... känner inte att jag har gått upp mycket föruttom om magen så får se vad våge känner hos mvc den 15 så hare gott så hörsv kram kram

Inga kommentarer: