28 april 2008

oki oki!!

oki oki Helgen den bara gick och vart tog den vägen??

uppdatering ..
Lördag så åkte vi till loppis och kollade läget åkte sen även till två hund affär för att skaffa hem hund mat och en bil bur så våran töss sitter säkert. vidare till macken för att pumpa däcken så bestämdes att vi åker för bi farafar fick vi då reda på att mannens syster kommer på betsök men när i dag kommer hon?? Hon kom till stugan kl 13.20 vilket var sent sen så beställdes snabb mat och så ått vi farfar och tanten skulle åka till tantes barn som fylde så dom for i väg och drog då hem till oss väl hemma hos oss kom då även faster och farmor förbi och träffade systern som var på besök ... systern i sin tud har två vilda djur en på 5 och en på 2 dom satt och lekte i babys saker som inte håller för dom klätrar och klänger på allt mellan himmel och jord... samtidigt trodde inte vi att farar skulle vara borta så länge som till 18,00 så vi åkte tillbakak och väll där så grillade dom men min röst var borta och jag kände mig hängig så vi åkte strakts efter kl 20.30 ..
Varför kan inte folk planera bra blir så arg på sånt... själv är man väll en planerar högs som lågt tycker det är lite roligt me det ..,,men blir lätt arg om ingen av det blir som jag har tänkt mig eller att någon inte passar tidenr.

Söndag ja hhha det var ju bara att åka och handla mat och lite små saker så det är gjort gjorde en lista på vad man ska äta denna månad med lite tips och ideer är så ussel på att komma på själv.
SEn blev det att slagga framför soffan så det var en trevligt dag.

Inga kommentarer: