18 juli 2008

fredag

Hallå Hallå bloggen och alla mina fean .... skämt och sido...
I dag kom kluten hem från sin morfar och mormor ...vad man han mycket städade innan hon och mannen slutade jobbet i dag ... så damsög och torkarde alla yttor och så torkade golvet och det vikigtaste rummet glömde jag som var köker.. klant arskel....
Morfar ringde och sa är hemma hos er om ca 45 min och så frågade man vart är ni nu... vi är på väg till en affär och nyfiken som jag är så fick jag svaret tillslut till sko punkten...
Miss tanken slog mig att det kunde var så att dom inte tyckte dom skor C hade med sig dög så dom kanske var och kollade på nya. vilket sen visade sig att jag hade rätt om mina miss tankar....
Kommer hem med tre nya skor ett bar sandaler och J det var inte jag som köpte eller var med :( men men kan inge göra ... får man hålla koll på var man lägger dom..du förstår när du ser bilderna. sen ett par fina skor som moster nästan har lika danna som hon valde och ett par jumpisar som är st 21 på som C kan ha i senare i höst... så skitt bra för oss behöver inte vi köpa någe. än i allafall .








Det är deta jag menar J ..
Nå vad mera Barnbidraget kom i dag ... tjooo fan vad najs..
Lite bilder på dagen shop som blev skulle bara handla till C och Babys men blev lite annat som behövdes ...
Deta är från Lindex till lill babys nr 2 och så hittade jag filten som jag har letat över på rena desutom...
Denna tunika /kläning valde pappa fram till C lite tuff glitrig tjärna. Från Lindex.

Så hittade mamma två body i st 86 *rea* allt som är handlat är nästan på rea Från Lindex. Till CDom skona ser väll kanske inte roliga utt men vi behövde ha dom så deta blev det finare i verkliga livet.
Det kommer mera senare .....




1 kommentar:

Gin/Ginny sa...

Va?! Fick vi barnbidraget igår ändå! Fan vad najs! :-D

Snygga sandaler ;) och snygga gympa-pjux, har kollat på dem åt Al med.. får väl tänka om. :)det är det som är det värsta med en så liten stad som vår. Alla barn ser nästan likadana ut..