4 augusti 2008

hallå i stugan

vart tar veckorna vägen och dagarn.
Värmen har gjort så jag inte har orkat suttit här och skrivit någe vilket skäns som skitt.
men men värmen är borta och så kan man sitta här igen en stund meddans dottra sin sover.

vad händer under veckorna.
onsdag 30 juli var vi till J och A oc badatde och skäckade lunch vilket smackade gott kom överens om att vi skulle äta lite gott och så skulle gubbarna kunna ta någon öl på fredag.
tosrdag fick D vara hemma med vård av barn som jag blev dålig från onsdag tror det var för lite mat och drickande för min del och för varmt ...
så kom fredag vi åkte och handla som J och A skulle komma köpte hem massor av gott började förbereda så vi slapp göra det när vi hade gäste men kl 15 så ringer J och bärättar att dom inte kan komma som mannen inte hade gott upp och dom var inte hundra så där str man men maten och efterätten i ungen.. men men vad gör man nästa gång kanske. så vi ringde till farmor och där tackade s det Ja på en gång så klyfftpotatis och marinerat kykling feler och så smul paj hallon skitt gott . så hon var glad över att få serverat som hon jobbade över.

lördag kommer jag inte i hågvad vi gjortde eller jo det var ju farmor fördelsedag så vi var över där och firrade henne så en väska från oss och så fick hon det av sin bror med...
innan vi åkte hem så tog vi en vänta till morfar tillC och trodde vi skulle hämta hem rese sängen men nä den fick viinte ta ... för morfar ska varabarn vakt det är bestämt nu så det är ju bra i dag ska det bli att packa bb väska och C väska.

1 kommentar:

Gin/Ginny sa...

Nej, usch, nu fick jag jättedåligt samvete.. :( förlåt!