4 augusti 2008

söndag och inte mycket att göra.

Så är det söndag i dag och tvätten kallar skitt tråkigt men ett måste vill inte komma hem och ha en massa tvätt om man måste åka till förlossningen så lika bra ta det nu.
Vad mera ska visa lite vad man har skaffat det sista till lillen babysen i magen .

Blev en amnings kudde och så en nalle en elefant C har ju ett lejon som är väll använd. sen så flaks borste och så blev det en flaska så D kan ge den lille mat oxå..
Oc så vill jag sitt abättre med babys i armen som man fick så ont förra gången medC så tänkte jag sätta utt en bild på magen i vecka 37+0 vad tiden går fort nu allså snart är man två barns föräldrar som jag inte har tänkt påså men det blir man jju vi kommer snart ha 2 barn vilket känns hellt otroligt skrämande men roligt samtdigt.

Man får ta allt med en klick spark i baken ... så är det bara kan ju inte redan nu säga hur detkommer att gå men snart är vi 4 vi som för två år sen snart vara bara 2 vad tar tiden vägen oxå... fattar inte mycket....

Sen kommer det lite bilder vad vi ska ha med oss till BB och så som är packat för den lilla och så lite saker till mannen så han klarar sig så inte han är för hungrig eller så ... bror lite på när man behöver åka upp så men lite godis ska med så det kommer senare det är redan upp ätit. Och såvet man ju inte hur lång tid det ka nta där uppe....
Mannen min har valt dom här kläderna när vi skulle köpa babys kläder och fick han sägavad som skulle med upp till den lille jag har inte varit med och lagt mig i så men är hel nöjd med valet.. hoppas denna babys inte så stor som C vad för då får den åka hem i någe annat för C fick åka hem i pjamas för kläderna vi hade medvarför litett ....

Det kommer att vara någon frukt med och godis till mig och så någe gott att drika.







Inga kommentarer: