25 mars 2009

jahah ...

vänner vad är det såna som stannar eller såna som man tror är sina vännner... som kanske snakar med en men så fort någe händer så försvinner dom...

När man fick barn så försvann många skitt tråkig... bara för man får barn så kan vi göra samma saker kanske inte bara kan gå på bio elelr festa hur som helst men man kan planera... men inte många som förstår att man kan göra saker med barnen...

Sen har man då så kallade kompisar som man tror men ändå är skitt med ..
Sen blir jag fan arg när folk säger att man inte fattar hur det är att plugga eller jobba eller så när man har barn... nä det kanske jag inte kan sätta mig in i men jag förstår det är tufft orkar inte höra allt som är negativt i det andra folk gör... kanske kan nämna hur roligt det är eller hur roligt det är att träffa fam.. men nä bara neg ...

Som en nära vän sa till mig i går läg inte ner min energi på folk som inte bryr sig om mig.
Och varför umgås jag bara med såna som är negativa..
Som jag själv är fördet mesta posetiv...
Dom bästa vänner jag har håller jag hårt i ...er vill jag inte missa...

Någn eller några känner sig träffad kanske av deta inlägg men jag behöver ventelera över allt som är ... själv mår manså där och derför kan jag ine hålla på umgås med folk som inte ser någe posetift i sina dagar som går ... ta dagen som den kommer för man vet inte när den tas i från dig.

Inga kommentarer: