9 mars 2009

Lördag

Min kära vännina med dotter kom över för att umgås och så barnen fick leka och vi vuxna snacka lite skitt ställde mig och gjorde snoddas men halv satts vilket och blev bra resultat...


Så klockan bara for i väg och vi hade bestäm att dom skulle stanna på hemma gjorde pizza med skinak samt champenjoner och räkor... den blev hårt men smackade bra hemma gjord pizza deg kan bro på det...Sen hade mannen gjort en god sallad med någon sallas sås på smackade så gott.


Så mannen min gav om skuss hemm så dom slapp ta bussen så sent själva så han var väll tillbaka till kl 20 någe så vi satt och ått lite chips så det var trevligt... sen vart det natti natti.

2 kommentarer:

Gin/Ginny sa...

mm.. det var så gott alltihop! men framför allt mysigt! jag har saknat våra träffar..

Kramar i massor!

Allt & Ingeting sa...

Jag har med saknat dom massor tycker det är oligt att vi har börjat träffas i gen... och hoppas att det kommer bli flera gånger.

krambanan