18 april 2009

Kan man känna så här?

är sämsta mamma ljust nu..
Det är mitt fel att hon när den översta lådan med pennor och saxar varför tar jag inte bort dom som mannen och jag snackar om....varför??

Sen att hon inte lyssnar efter att skrikit ått henne och inte gör hon någe heller bara står där och rottar i lådan stör en massor när man sitter och ger lill killen mat. och man itne bara kan resa sig från soffan.

när ma väll släpper allt så blir man så arg så man tar i armen ställer sig och skriker och man är så arg att man ser nästan svart... är det hennes fel är det mitt fel?
om hon lyssnar och jag tar bort sånt som är farligt så slipper det bli så här.
kommer hon hata mig för alltid nu ... jag är i allfall sämt ljust nu ... nu ligger hon i sin säng sover vill bara ta upp henne för att ge henne en stor kram och pussa och säga att jag älskar henne.. vilket jag gjorde allt efter att vi hade vårat lilla bråk...

Är det någon mera som är mer än bara männsklig. Någon mera som har eller känner så här?

Inga kommentarer: