12 april 2009

Glad Påsk allisammans

Glad påsk på er allisammans!!!!
Kan det bli bättre med en stålande sol och god mat på påsken.
Vi var hemma hos min pappa och blev bjudna på god påsk mat och mer än mätt blir man man ätar och äter... pappa och dom har ju lagt trall på ders utte plats så vi var ju tungna att kolla in den och fint blev det pappa!

Kl rann ju på Cassi sprang runt över allt och sen gick hon och min syster till andra gården till lekpaken och lekte hon fick med sin pappa oxå cassi så hon var så duktig. William var med med mycket i går sat och var glad och så sov han utte i vagnen på deras altan så det var ju bra...
Fikat eller tårtan och kaffe skulle vi servera utt på altan och så gott och solen värmde gott men sen försvann den bakom huset och kylan kom kryppandes på en .... men infravärmen kom på när vi var på väg hem tråkigt nog men så varmt och skönt när den väll var på...
När man kommer så här så märkar man hur mycket dom tycker om sina barnbarn vilket jag gläds över ... hella min kärl blir varm ... var lite rädd när vi väntade Cassi att dom skulle bli att dom tyckte det skulle vara jobbigt att vi kom men nu värkar det var ått andra hållet... vilket jag och älsklingen tycker är bra.!!

Och i går fick någe som var så bra... vi vill ju inte att dom äter så mycket godis än så i stället hade dom fått i påskägget kläder till båda barnen...


Kvällen lutades med att mannen och jag hade köpt hem till cider och öl så vi satt själva och gottade oss medans barnen sover... och så bra man sov... men så snälla barn måste jag bara få sänge.

Älskar er massor ...






Inga kommentarer: