2 maj 2009

Dagen efter

Fan dagen efter inge ont i huvodet mera ont i kroppen hatar alcon vad den gör med en får så ont i lederna så jag fick sova några timmar längere i går... vilket var så snällt av min Älskling...

J ringde mig och var lite ledsen frågade om vi kunde hjälpa henne och passa al åt henne under tiden hon flyttade så klart ställde vi upp , vi har ju sakt att vi skulle hjälpa... och vad hittade vi på... dm alla var fika sugna s det blev smothii och banan sen så packade vi på barnen kläder och satte dom i vagnen al somnade på en gång cassi ville inte sova allas men det gjorde inge men vi gick till vislsta för att hämta hem bilen så gick för bi farfar för att säga hej och sen gå vidare säga hej till hund grannarna. dom son farfar hade främande men vi tog bilen al cassi danne tog bilen wille och jag fick gå tillbakka vilket inte gjorde nått fint väder och så var det skönt att röra på benna. väll hemma var det middags dax i gen så köttbullar med mos..

sen så somnade cassnadra sittades i soffan kl 19 lika så pappa sin ... men han var tvungen att åka och jobba så han kom hem sent i natt så får se vad man ska hita på denna soliga dag kanske åkta till hund grannaran vilket jag inte vet ... får se... vill att han vaknar nu...

Inga kommentarer: