26 maj 2009

dracula var på besök

AA ni läste rätt dracula var här på frukost besök och äkligt var det ..
vi sitter och njuter av våran frukost hella ffam sen säger danne vad f*n är det där i hörnet smart skafft som man är så säger jag är det löv uttifrån ,, nä inte fan kan det komma in löv uttifrån.

Till våran stora förvåning så var det en fladdermus utt med barnen och våran hund bara skuttade runt fattade inge ting.. och fladder försökte flygga men det såg mera utt som små hop den gjorde skitt äkligt och skriver och stänger dörran gjorde vi.
ringer då till min fader som sitter på kontoret på pagoden och bara ringer akut
(pappa vi har en fladdermus i köket ) Svar från pappa- ta och släng utt den då ...
Svar - inte tänker vi göra det du får skicka upp någon gubbe från jobbet, och dom får ta utt den.
3 min senare ringde det på dörren då står gubbarna där dom trodde inte på min pappa att det var en fladdermus och pappa trodde inte på vad jag sa.

Två vuxna karlar står då i vårat kök frågar vart den var vi visade och sa och den enna var lite mindre manlig och skuttade själv ruunt i köket och tyckte det var äkligt medans den ena var mer vågad och skulle ta den med hanske men den fasnade och henke blev rädd och skackade bort fladder och sen tog han av sig tröjan tog fladder med tröjan och slängde utt den...
Väll där nera rörde den sig ingeting så när jag var utt med vovve så flyttade jag på den så den kanske skulle ha någon chans att leva...

Väll efter det så for jag och träna och dom övriga tog och gick till lek park i när heten och sen for vi viader efter träning till maxi och sen hem käkade lite mat ...
Efter maten så kom farmor och hjälpte och passa barnen medans vi handla det sista.. på willys.
så nu har vi kommit hem och ska börja på vårat projekt ... så ni får vänta någon dag tilll

1 kommentar:

Gin/Ginny sa...

NÄÄÄ! Fy vad äckligt!! *stänga alla fönster*