24 maj 2009

ikea för hella slanten..

Som sakt ikea blev det på vägen ditt så kom det regn skurrar men lika fort försvann vi kom till ikea kl var nog 10,10 så vi var rätt tidiga men redan myckt bilar. så men skönt att köra till ikea inte knappt någe trafik...





Hittat mitt tjej rum bara ville dela med mig ,, mannen tycker det är för flickigt vilket det är men som sakt det är ljust och snyggt så som jag vill ha ... får se om det kanske blir lite målning nu när mannen är ledig ... men jag säger itne vad än ... får se om det kanske kommer lite bildet på det senare... men lite små saker till det rum är inhandlat..
och ekamens saker till bröderena är fixat så skönt nu ska jag slå in och göra klart allt så är det som klart...




Älskar lampan men får se om dottra kanske ska få en tycker den runda skulle passsa.



Min säng ,, min dröm ljust nu är att ha en sådan i ett ljust rum med mycket fina delaljer..
mannen vill med ha en sådan säng så får se i framtiden om man kanske kan köpa en sådan...

Inte den nyttigaste men gott var det.. kyckling beasås samt strips med för ung/kokta rot fruker som var för över kokta eller någe inge smack eller smakligt...

Så men det blev lite smått och gott som sakt allt kan jag inte skriva som jag inte vet rikigt vem som läsr min blogg ... så jag kan berätta saker när det väll kommer..hiih får ni vara lite nufikna...
men som sakt barnen rum kommer att komma ska fixa klart det sista så ni får hållas..
Nä nu måste jag gå mannen kollar på tv orkar inte gå med ovve så är man den snälla frun som gör det ått honom sen kallar duchen på en sen är det nog sängen som blir för mig,
Måste var pigg ska träna i morgon samt en vännina me sin dotter kommer stannar hoppas jag på middag... lasange eller spageti och köttfärsås...
Men men gott natt så hörs vi i morgon!!










Inga kommentarer: